چه کسی سود می برد؟
سازمان ها برای حفظ موقعیت بازار ملی و بین المللی خود، می بایست با هدف تولید محصول و همچنین استفاده از فرایندهای با کیفیت ، در بازار رقابت برای بهبود گام بردارند. از این رو برای نیل به این مبهم استفاده از سیستمی مشخص که در عرضه بین المللی بارها مورد استفاده قرار گرفته باشند ، توصیه می شود.
چه چیزی به دست می آید؟
- تحقق یافتن اهداف سازمان
- وضوح و شفافیت فرآیندهای داخلی سازمان و استفاده بهینه از موقعیتها
- جلوگیری و پیشگیرانه عمل نمودن به جای اصلاح خطاها
- بهبود فعالیتها و ارتقاء کارآیی سازمان از بروز عدم انطباق
- رضایت کارکنان و مشتریان
- صرفه جویی در هزینه و زمان
- بهبود مستمر
نظرات
- هیچ نظری یافت نشد.
نظر خود را اضافه نمایید
ارسال نظر به عنوان مهمان